Administratief VvE beheer

Heeft u (te) veel administratief werk voor de VvE?

VvE beheer doet u of uw medebewoner er niet zomaar even bij. Daar komt heel wat bij kijken. Financiële beslissingen, dagelijks onderhoud en de planning voor de lange termijn zijn daarvan enkele voorbeelden.

Administratief beheer is de fundering van een goed functionerende VvE. Het voeren van een goede administratie en een financieel gezonde basis zijn noodzakelijk voor een Vereniging van Eigenaren om goed en tijdig onderhoud te kunnen garanderen.

Met goed administratief VvE beheer vermijdt u onverwachte extra ledenbijdragen.

Naast onderhoud zijn er nog de noodzakelijke verzekeringen en andere gezamenlijke lasten die van invloed kunnen zijn op de ledenbijdrage.

Met het Administratief VvE beheer pakket beschikt u over een webportaal, waarmee de leden van de VvE 24 uur per dag, 7 dagen per week inzage hebben in de actuele gegevens van hun Vereniging.


Het pakket ‘Administratief VvE beheer’

Dit standaard VvE beheer pakket bevat onder andere de volgende modules:

  • verwerken van de bankmutaties van uw VvE
  • verzorgen van de tijdige incasso’s van de servicebijdragen
  • signaleren en bewaken van eventueel optredende achterstanden in de betalingen van de maandelijkse bijdragen
  • beheer van de betaal- en spaarrekeningen van uw VvE
  • het controleren van nota’s van de (onder)aannemers
  • na goedkeuring van het bestuur verrichten van betalingen aan de (onder)aannemers
  • berekenen van de hoogte van de servicebijdragen
  • verzorgen van de grootboekadministratie
  • opstellen van de jaarrekening
  • opstellen van de jaarlijkse begroting

BESPAARTOOL