Secretarieel VvE beheer

Heeft u geen tijd voor Secretarieel beheer?

Bij VvE Beheer 24 kunt u terecht voor ondersteuning van secretarieel VvE beheer.

Wij verzorgen secretariële werkzaamheden voor de VvE. Daarbij maken wij gebruik van een slim geautomatiseerd systeem om een effectieve en transparante administratie te voeren.

VvE beheer 24 verzorgt uw secretariële werkzaamheden op een professionele manier, maar we zijn ook een betrokken samenwerkingspartner.

Op secretarieel gebied zorgt VvE Beheer 24 onder andere voor de communicatie tussen de eigenaren en bestuursleden maar ook met leveranciers van de VvE en overige partijen.
Het bijhouden van de ledenadministratie, het onderhouden van contact met de leden bij vragen, storingen of defecten, het contact met de notaris of makelaar bij de verkoop van een appartement, of het organiseren van de jaarlijkse ledenvergadering. Dat alles vormt de kern van secretarieel beheer.

Actief secretarieel beheer is belangrijk voor een goed functionerende Vereniging van Eigenaren. De volledige organisatie van de vergadering en het uitvoeren en bewaken van de acties verzorgen wij voor u. Wij zijn op de hoogte van de regels, procedures en wetgeving. Zodoende kunnen wij u optimaal ondersteunen. Dit alles in samenwerking met het bestuur en/of de commissie(s).


Het ‘Secretarieel VvE beheer’ pakket

Dit standaard pakket bevat naast het complete Administratief VvE beheer pakket onder andere de volgende modules:

  • voeren van de ledenadministratie
  • uitvoeren en begeleiden van vergaderbesluiten
  • actueel ingeschreven houden van de VvE en haar bestuurders bij de KvK
  • vooraf bespreken met het bestuur van de ALV
  • organiseren van de Algemene Leden Vergadering (ALV)
  • opstellen en verzenden van uitnodigingen, agenda en jaarstukken
  • bijwonen en of voorzitten van bestuursvergaderingen of buitengewone ledenvergaderingen
  • notuleren van de ALV
  • bijwonen of voorzitten van de ALV
  • verzorgen van alle voor de vereniging noodzakelijke correspondentie
  • begeleiden van een eigendomsoverdracht
  • verwerken van mutaties in het ledenbestand
  • beschikbaar stellen van de vergaderruimte
  • verzorgen van volmachten voor leden die verhinderd zijn de vergadering bij te wonen
  • archiveren van de verenigingsbescheiden
  • inlichten van leveranciers over wijzigingen in contactgegevens van de VvE
  • vastleggen, bewaken, coördineren en/of uitvoeren van taken en/of besluiten
  • tussentijds overleg voeren met bestuur of commissieleden

BESPAARTOOL